Kamis, 19 November 2015

Mengawal Berpeluh berlebihan - Cari 3 daripada yang Biasa Punca utama

Mengawal Berpeluh berlebihan - Cari 3 daripada yang Biasa Punca utama

Untuk mengawal peluh berlebihan adalah seperti mencari cinta di semua tempat yang salah? Mengapa? Kerana, dalam kes ini, sampai engkau mengetahui punca, penyelesaian boleh menjadi masa yang panjang akan datang. Termasuk dalam artikel ini adalah beberapa sebab-sebab yang paling jelas tetapi dari ditunggu-peluh berlebihan. "Dalam usaha untuk menyelesaikan masalah, ia adalah penting untuk mengetahui punca masalah tersebut." Jadi mendapatkan ke cekal seluk akan membantu anda untuk identiti dengan mengapa anda berpeluh dan pada dasarnya, membantu anda dengan keupayaan untuk mengawal peluh berlebihan dengan lebih cepat.

Punca yang Biasa

Salah satu sebab yang paling biasa berpeluh adalah haba. Apabila anda terdedah kepada suhu tinggi luar suhu badan anda meningkat dengan sewajarnya. Jadi untuk mengekalkan suhu badan yang selamat, otak anda memberitahu badan anda untuk menghasilkan apa yang dikenali sebagai peluh. Itulah sebabnya apabila anda bercadang untuk bekerja di luar di bawah matahari, ia adalah disyorkan bahawa anda memakai beberapa lapisan perlindungan seperti, pelindung matahari, topi, cermin mata hitam dan pakaian / warna yang mencerminkan matahari tidak menyerap.

(1) Elakkan makan makanan dalam tin, (2) makanan ringan, makanan yang terlalu pedas dan (3) menghapuskan atau mengurangkan penggunaan alkohol. Jadi persoalannya timbul: Apakah hubungan di antara isu-isu makanan dan berpeluh berlebihan? Jika anda berfikir tentang hal itu, apa yang berlaku dalam ke luar badan sangat mempengaruhi apa yang berlaku kepada badan kita. Makanan yang dinyatakan di atas mempunyai pelbagai sebab mengapa kita perlu mengelakkan mereka. Berikut adalah salah satu contoh: makanan dalam tin biasanya penuh dengan natrium, yang boleh memimpin paling mudah untuk tekanan darah tinggi dan menambah berat badan. Ini berat tambahan menjadikan badan anda bekerja lebih kuat untuk melakukan aktiviti harian. Kita semua tahu apa yang berlaku apabila kita perlu bekerja lebih kuat daripada biasa .... kami berpeluh seperti babi. Jika anda seperti kebanyakan dan berpendapat bahawa anda tidak boleh hidup tanpa makanan yang disebutkan di atas atau minuman, maka pilihan terbaik seterusnya adalah untuk mengurangkan pengambilan anda. Jadi, daripada sehari-hari makan apa yang membuat anda berpeluh, mungkin mengurangkan untuk dua kali seminggu, kemudian sekali ...

Salah satu punca tersembunyi peluh berlebihan ketegangan dan tekanan. Fikirkan tentang masa yang lepas bos anda berkata (s) dia mahu melihat anda. Atau ibu bapa anda berkata bahawa mereka mahu mempunyai satu ceramah dengan anda. Bolehkah anda ingat hati menewaskan lebih cepat maka kelajuan cahaya dan bola peluh mencurah turun muka anda seperti linebacker £ 320.

Untuk mengawal peluh berlebihan boleh menjadi sakit diraja di punggung itu ... namun di sisi lain jika anda tidak berpeluh berdoa memberitahu, anda akan mempunyai masalah yang lebih besar daripada anda berfikir, (kita akan bercakap lebih lanjut mengenai itu pada masa yang lain ). Tanpa syak lagi, berpeluh adalah menjengkelkan, tetapi terdapat beberapa kelebihan untuk berpeluh. Berpeluh menyingkirkan kekotoran dan toksin dari badan kita. Dan berpeluh mengawal paras suhu badan kita, supaya kita tidak terlalu panas apabila kita terlalu panas. Anda boleh mula 'usaha anda dengan kaedah di atas untuk membantu anda mengawal peluh berlebihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar